Tuesday, January 19, 2010

Jawapan Kepada MSO: Sila Baca.............

Ronda-ronda dalam laman cyber hari ni, aku terbaca posting menarik dari MSO bertajuk Kambing Ngebekkkkkkk. ... di Kelantan. dalam posting tersebut, MSO mempertikaikan kenyataan sorang EXCO kanan Kerajaan Negeri Kelantan didalam blognya bertajuk Cerita Bazar. sedikit petikan dari blog EXCO tersebut :



Kata MSO didalam blognya :



Entah... aku tak pasti dari mana MSO dapat maklumat yang mengatakan bahawa kes tersebut masih belum dibicarakan lagi. Mohd Amin mana yang dihubungi oleh MSO pun aku tak tau. entah-entah ada kambing Jamnapari dalam simpanan MSO yang gagal dibekalkan seperti cita-cita MS sebelum ni bagi maklumat salah pada MSO.

Dalam posting tersebut, MSO juga nyatakan supaya :
Sepengetahuan aku, kes tersebut memang ada dibicarakan dan pada aku, ada kemungkinan ketika kes ini dibicarakan, MSO berada di 1 dunia lain yang kita pun tak tahu.

Sebelum ni aku tak pernah siarkan berita atau apa-apa artikel berkenaan kes tersebut jadi tak sewajarnya aku jawab kenyataan MSO tu, tapi memandangkan aku ada butir-butir perbicaraan kes tersebut seperti yang dipinta (bukan "tinta") oleh MSO, jadi aku "umumkan" pada pengetahuan umum (dan juga "Pemohon") butir-butir kes tersebut yang aku dapat dari T/n Zainal & Mariani seperti dibawah :

CAUSE LIST INFO

Date/Time - 15-01-2010 / 09:00.
Room No/Panel Mahkamah Rayuan - Bilik Bicara 4.
Bil - 68.
MRRS No - D-02-1087-09.
Tahun (MT) Kota Bahru Guaman Sivil No. - 22-77-2007.
Case Category - SENARAI DITAMATKAN.

Appellant & Lawyer

Dato` Haji Mohd Amin bin Pipet - T/n Zaidan & CoRespondent & Lawyer Akademi.
Pembangunan Keluarga Bahgia Berhad - T/n Zainal & Mariani.

Kenyataan dari MSO dalam artikelnya juga aku pulangkan balik pada MSO : Betul jugak kata MSO : Punggung siapa yang berada dalam jagaan MSO..?

Argh... kalau korang jumpa MSO, elok minta dia basuh tangan dulu bersih-bersih kalau korang rasa nak bersalam dengan dia sebab aku rasa tangan MSO dah kena berak...

"Buruk Padahnya"

--
Posted By Topeng Perak® Unmasked to Perisik Rakyat® at 1/19/2010 02:04:00 PM

No comments:

Post a Comment