Sunday, January 31, 2010

Rayuan DS Nizar-penduduk Perak Lembah Klang minta hadir 9 Februari

Posted by Cikgu Din On 1/31/2010 07:55:00 PM link http://sisibukit.blogspot.com/
Sepanjang kita mengikuti DS Nizar pada 31 Januari 2010 setiap tempat yang kita pergi dan setiap orang yang kita temui DS Nizar mengharapkan sokongan rakyat berterusan dengan Pakatan Rakyat.

Beliau menyatakan kita bersedia untuk menghadapi pilihanraya negeri.Kita kini sedang bertemu pengundi Melayu untuk mengembalikan sokongan mereka dengan PR.

DS Nizar juga mengharapkan jentera pilihanraya PR sudah bersiap sedia.Pertemuan dengan masyarakat perlu diteruskan.Justeru itu apabila beliau ingin bersolat Jumaat di Bukit Gantang,kita akan mengaturkan mengikut tiga dun yang ada.

DS Nizar sering dimaklumkan orang "Pas Kuat" bahawa siapa imam yang bertugas.Contohnya baru-baru ini,beliau tetap menjadi makmum walaupun diberitahu Imam yang bertugas Imam Umno.Tiada pula beliau menyatakan jangan berimamkan dengan imam UMNO.Bagi DS Nizar sebagai Ahli Parlimen Bukit Gantang,beliau berkhidmat untuk semua.

Dalam perjumpaan dengan penduduk,beliau mengharapkan kita terus bermunjat ke hadrat Allah s.w.t supaya mengembalikan kuasa rakyat berpaksikan perlembagaan negeri Perak.

Justeru itu beliau mengharapkan penduduk Perak lembah Kelang memberi sokongan kepada beliau pada 9 Februari ini.

No comments:

Post a Comment