Thursday, July 1, 2010

Anak Bekas MB UMNO Perak Ngorat Fasha Sanda guna Helikopter


Menurut Fasha, kedua mereka mengambil keputusan untuk menjadi pasangan kekasih pada 18 Mei lalu di Pulau Lang Tengah, Terengganu ketika Fasha sibuk dengan penggambaran drama bersiri Duyong Aridinata terbitan Zeel Production.

Ketika penggambaran itu, Rizal Ashram atau lebih dikenali sebagai Jejai hadir membuat kejutan untuk bertemu Fasha di pulau itu dengan menaiki sebuah helikopter.

“Kesungguhan dia selama ini membuatkan pintu hati saya terbuka untuk menerimanya sebagai seorang kekasih. Saya memang benar-benar tersentuh hati kerana tidak pernah ada mana-mana lelaki yang berbuat sebegitu kepada saya. Kalau tidak kerana dia datang dengan helikopter pun saya akan terima dia,” katanya kepada pemberita pada majlis pelancaran drama tersebut di TV3 di Ampang hari ini. (Sumber Star Online)


Bayangkan anak Ramli Ngah Talib bekas MB Perak mengorat Fasha Sanda dengan melayurkan helicopter. Mana artis yang tidak teliur?

Maka hari ini terbuktilah implikasinya kesan dan hasil bekas MB Perak itu kepada negeri Perak selama ini. Mewah dan kaya raya.

Dari mana hasil perolehan kekayaan mereka selama ini? Adakah dengan gaji dan elaun MB tanpa dicampur dengan wang rakyat mereka mampu bermewah sehingga sebegini? Jawapannya berada dalam hati kecil rakyat yang tergerak untuk tidak memangkah UMNO dan BN semasa PRU12 yang lepas.

Padanlah apa yang terjadi kepada UMNO dan BN Perak selama ini sehingga sekarang politiknya tak stabil. Kuasa UMNO dan BN semakin terhakis. 
Nasik Tambah Kasi Kebuloq Kenyang UMNO:

"Kalau tidak kerana dia datang dengan helikopter pun saya akan terima dia"- Fasha Sandal ..memang plastik,materialistik,kaptik,chopstik,plastik betul la betina ni,kalu aku gi ngorat dia pakai moto kapcai honda  c70 nak tak dia.?wkahakahakha

nanti tua sikit taulah nasib ngko...
inikah model contoh untuk anak-anak gadis SeMalaya? Khakk Ptuih

wow,anak dia turr pakai helikopter...ini baru sekoq MB UMNO..itu tak lagi ketua bahagian,ketua bahagian,ketua kampong JKKK,
Banyak duit kauuuuuu..amik manerrrrr haaaaaaaa?Dedi Kasi ya.dedi amik mana?Rembat Duit Rakyat???

No comments:

Post a Comment