Wednesday, December 15, 2010

Fobia kematian seorang "First Lady....!"

Pelik sungguh dunia ni.

Apa tidaknya?

Menurut mahkamah di Malaysia, didapati bersalah 2 orang bekas anggota polis kerana tuduhan membunuh seorang wanita jelita dari Monggolia.

Macam mana orang masih tak percaya dengan keputusan mahkamah Malaysia ni, akupun tak faham?

Lebih pelik lagi, orang lebih percaya laporan Wikileaks mengenai pembunuhan wanita Monggolia dari apa yang diputuskan oleh Mahkamah Malaysia. Sebahagian orang yang berkerja di Mahkamah Malaysia juga tidak percaya dengan apa yang diputuskan oleh Mahkamah tempat mereka berkerja.

Mungkin Wikileaks ada bukti kukuh? Wallahu'alam.

Dalam zaman moden serba canggih ni, mungkin dengan teknologi satelit, ketika saat wanita Monggolia yang jelita itu diletupkan...mungkin ada rakaman yang disimpan oleh para perisik CIA ataupun KGB. Ouch...sungguh mengerikan.!!

Mungkin atas dasar itu, perkataan seperti oportunis, Altantuya dan incompetent telah diharamkan dari Parlimen Malaysia? Maka sesiapa jua yang mengutarakan perkataan2 itu, makanya mereka akan digantung dari Parlimen Malaysia secara otomatis. He he...

Mungkin perkataan2 itu juga akan dikeluarkan dari buku teks mata pelajaran sejarah di negara ini.

Makanya, mana2 rakyat Malaysia yang mahu mengucapkan perkataan2 itu mungkin pada masa akan datang perlu membuat permohonan rasmi dari pihak2 berkuasa di negara ini. Namun susah juga ya... sebab apabila kita memohon untuk menyebut perkataan2 itu, kita terpaksa mengucapkan perkataan2 tersebut.

Hingga ke situ rupanya fobia BN atas kematian seorang yang ada potensi menjadi First Lady kerana kejelitaannya. Wow!!

No comments:

Post a Comment