Monday, March 21, 2011

Kegemaran Ganjil YB Ahli Parlimen Kulim !



Jangout ada makna ni !!!
Macam-macam perangai ganjil manusia atas muka bumi ni. Kadang-kadang kita tertipu dengan jawatan serta kelayakan seseorang itu. Biasanya apabila melihat Yang Berhormat, kita terus rasa nak hormat. Bila kita jumpa lawyer kita akan respect ketekunannya belajar sehingga mendapat title tersebut. Apatah lagi jika orang yang kita jumpa itu mempunyai kedua-dua benda yang disebutkan di atas.

Tapi siapa sangka, orang yang kita hormat itu rupa-rupanya suka mengendap kambing mengawan. Siap ada kolek si gambar lagi!. Patutlah ulasan politik serta teori konsprasinya macam budak-budak, lucu dan menimbulkan rasa simpati pada penulis apabila terbaca tulisannya.


Saya harap, ini merupakan kali pertama dan terakhir dia menjadi wakil rakyat. Hanya orang tak cukup akal yang akan mengambilnya untuk bertanding mewakili rakyat. Malu tengok dia yang berkepiah dan berjangout dan sering dilihat kononnya memperjuangkan kebenaran.

Nota: Patutlah dia suka sebut Pak Jangout, rupa-rupanya dia minat tengok bapak kambing mengawan !!!

Kalau nak tengok koleksi gambar kambing mengawan YB tu, sila klik kat sini. Tapi awas janga baca tulisannya, takut anda meloya dan mual termuntah nanti.

No comments:

Post a Comment