Thursday, June 9, 2011

LAGI CERITA : KALAU ANAK SUDAH BUNTING


KALAU SUDAH BUNTING


DEDAH KOS LAWATAN KE KAZAKHSTAN, MP PAS DESAK NAJIB – minsider

Ahli jawatankuasa kerja PAS pusat Dr Dzulkefly Ahmad hari ini menggesa Datuk Seri Najib Razak mendedahkan kepada umum perbelanjaan lawatan beliau ke Kazakhstan, yang secara kebetulan diadakan dengan majlis pertunangan anak perempuannya.

Sehubungan itu, Ahli Parlimen Kuala Selangor ini juga mengucapkan terima kasih kepada Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin “kerana mengesahkan dakwaan kami bahawa majlis perkahwinan diaturkan ketika lawatan” perdana menteri ke negara itu.

“Selepas ucapan Najib pada Forum Ekonomi Islam Sedunia mengenai urus tadbir yang baik dan ketelusan, beliau seharusnya mendedahkan berapa banyak yang beliau telah habiskan untuk lawatannya.”

“Dedahkan berapa banyak telah digunakan untuk urusan peribadi dan nyatakan sama ada mana-mana pihak dalam rombongannya tidak perlu (ketika beliau) menghadiri WIEF,” kata beliau kepada The Malaysian Insider.

Semalam, Khairy mempertahankan lawatan Najib ke Kazakhstan menerusi akaun Twitternya.
Khairy berkata, Najib berada di Kazakhstan untuk menyampaikan ucapan pada WIEF dan lawatan ke negara itu adalah atas jemputan presidennya Nursultan Nazarbayev yang pernah melawat Malaysia ketika era kepimpinan Tun Abdullah Ahmad Badawi.

Dzulkefly menambah, ini bukan kali pertama perdana menteri membuat lawatan kerja yang secara kebetulan berkaitan dengan urusan peribadi.

Katanya, Najib dan isteriny Rosmah Mansor bulan lalu mengunjungi Amerika Syarikat (AS) dan menghadiri majis konvokesyen anak perempuan mereka di Georgetown University.


NOTA:

BM) - kalau anak nak beranchok
tak ada siapa boleh menahan
ancok omak kao
pakai lah duit sendiri
jangan pakai duit kerajaan!

(BI)- if your daughter wants to get fuck
no one could stop it
for fuck sake
use your own fucking money
not from the state budget!

No comments:

Post a Comment