Friday, June 29, 2012

Tamrin tunggu dipecat......


28 Jun 2012~ Taman Kota Jaya Simpang Perak : " Ramai yang bertanya pada saya...kenapa masih dalam UMNO..? Kenapa tak keluar dari jadi ahli UMNO, sebenarnya saya hormati UMNO,saya tunggu dia pecat saya..." - ujar Tuan haji Tamrin Gaffar Baba ketika berceramah diatas pentas ceramah PAS disini semalam. Tamrin juga menyatakan sikap bodoh sombong pemimpin UMNO yang tidak mahu menerima teguran menunjukan mereka amat bongkak dengan kuasa yang berada dihujung hayat sekarang. Sikap tidak mengakui kesilapan dan kesalahan ini akan menyebabkan UMNO BN bakal hilang kuasa selepas PRU 13 akan data
Ceramah anjuran Penerangan PAS Kawasan Bukit Gantang kali menyaksikan beberapa pemimpin Pakatan Rakyat berkongsi pentas ceramah terdiri daripada Ust Idris Hj Ahmad,DS Nizar dan Sdr Lim Guan Eng. Program ini berjalan dengan lancar dengan kehadiran ribuan hadirin dari berbagai lapisan bangsa ke lokasi. Keadaan ini pada mulanya mendatangkan ketidakpuasan hati bagi pihak UMNO disini,yang mana kejadian mengoyak poster2 telah dilaporkan berlaku sekitar Bukit Gantang.

Kehadiran Tamrin yang masih lagi ahli UMNO diatas pentas PR amat memberi tamparan hebat buat UMNO Bukit Gantang yang sekarang dibelenggu berbagai isu...salah satunya Bangunan UMNO Bukit Gantang sedang beroperasi dalam keadaan menyalahi undang2...dah kena sita pun YB Rosli arahkan buka...haha..








No comments:

Post a Comment