Tuesday, May 7, 2013

Hamidah dapat permit panggang 4 Babi dan cekik Dr Lee Boon Chye


Hamidah bekas Adun Sungai Rapat yang tengin terlampau itu terkencing terberak bila Ustaz Radzi Zainon ajak dia berdebat pasal isu sekolah Agama Rakyat.

Hamidah sepatutnya berani menerima jemputan untuk berdebat mengenai isu pembinaan Sekolah Agama Rakyat di Taman Pegoh itu supaya rakyat setempat boleh mendengar hujah masing-masing.

 Inilah masa dan peluang keemasan bagi Hamidah memberitahu penyokong PAS bahawa dia adalah seorang pejuang agama yang tulin.

Tentu akan ramai orang-orang PAS yang menyokong Hamidah dan masuk Umno apabila menyedari tentang keikhlasan Hamidah memperjuangkan Islam! Mahu tak mahu, Hamidah mesti rebut peluang ini dan hadir untuk berdebat dgn Radzi malam ini.Amacam, ada berani?

Tapi amat menghampakan rakyat....Hamidah yang dah banyak hari terpaksa memakai cawat pesakit buasir kerana asyik terkencing dan terberak sejak diajak Radhi untuk berdebat, memberi alasan 'permit polis' untuk berdebat...Kah! Kah! Kah!  Hamidah dapat 'permit' dari siapa untuk mencekik Dr Lee Boon Chye baru-baru ini?


Aku nak tanya Hamidah, adakah kamu mendapat permit untuk terpekik terlolong macam kena rasuk Jembalang Taik ketika kamu buat ceramah berhampiran di setiap kali Pakatan Rakyat mengadakan majlis ceramah?

Adakah kamu pernah mendapat permit buat kenduri panggang 4 babi sewaktu Pakatan Rakyat buat ceramah disini?

Hamidah hanya berani menyalak macam anjing menyalak bukit.Dia tidak berani kerana pastinya Radhi akan melondehkan segala fitnah yang sering dia lemparkan.

Pejuang agama konon! Aaaarrggh...tui!! Songlap harta rakyat itu ajaran agama mana?

Adakah budaya samseng yang kamu bawa itu merupakan jihad pada jalan Allah?

Apa nak buat, kamu terlalu tengin melampau untuk memahami ajaran agama Islam yang mudah.

Aku berjanji akan menziarahi kamu, wahai Hamidah selepas pengiraan undi pada 5 Mei nanti di Hospital Bahagia nanti.Bersabarlah menunggu masanya.

No comments:

Post a Comment