Friday, January 15, 2010

HARGA PETROL TURUN !!!

" Dari sumber - sumber yang boleh dipercayai, harga petrol akan turun tidak lama lagi berikutan bantahan rakyat Malaysia terhadap peningkatan kos hidup termasuk kenaikan harga gula awal 2010 yang lalu".
 
Ehh, betul ke informasi ni? Sebenarnya, penurunan harga petrol adalah mimpi di siang hari kerana hari ini hampir semua produk dan perkhidmatan berlumba - lumba untuk menaikkan harga berikutan peningkatan kos operasi, material dan sebagainya.
 
Bolehkah kos petrol dikurangkan? Jawapannya YA !
 
MyGreenOil, adalah Fuel Remulator pelbagai guna yang apabila dicampur dengan minyak petrol atau diesel akan menukar minyak biasa kepada minyak yang yang lebih berkualiti dengan meningkatkan proses pembakaran menjadi lebih sempurna. Ia memberi kuasa dan prestasi serta penjimatan minyak sebanyak 33.7% bagi petrol dan 24.2% bagi diesel.
 
Selain memberikan pemanduan lebih selesa, MyGreen Oil juga mampu mengurangkan gas pembakaran ekzos sekaligus baik untuk alam sekitar. MyGreenOil adalah 100% ciptaan tempatan hasil penyelidikan selama 18 tahun.
 
MyGreenOil telah diuji dan diiktiraf oleh pelbagai agensi tempatan dan antarabangsa seperti Speedworks, PUSPAKOM, Universiti Sains Malaysia (USM), Sirim Bhd, Lembaga Kemajuan Ikan Malaysia (LKIM), Police Department of Indonesia & Vietnam Auto Register.
 
Untuk motosikal, MyGreenOil dipek dalam bentuk sachet 3mL untuk dicampur dengan 3L petrol. Manakala untuk kereta dan kenderaan lain, MyGreenOil dijual dengan harga RM 9.80 sebotol. Gunakan 1mL MyGreenOil untuk 1L petrol manakala 1.2mL MyGreenOil untuk 1L diesel.
 
Informasi lanjut, sila layari www.mygreenoil. com dan sebarang pertanyaan serta pesanan, sila emel ke abangdin_2007@ yahoo.com Penghantaran melalui pos dan pembayaran boleh melalui bank-in @ wang pos.
 
Terima Kasih kerana baca sampai habis, Assalamualaikum ! 
 
 ... Abang Din : Taiping, Perak 
 

No comments:

Post a Comment