Saturday, December 25, 2010

Gempar - Menteri Kabinet Najib Merogol Amah

RUPA-RUPANYA SI PEROGOL AMAH INI MASIH LAGI BERJAWATAN MENTERI

Rupa-rupanya cerita tentang 'bekas menteri' rogol amah masih tidak berakhir. Malah beberapa sumber, termasuklah daripada beberapa orang pemberita tabloid yang telah ke Jawa Tengah hampir dua tahun lalu untuk menemuramah mangsa rogol itu, turut muncul dengan cerita yang tersendiri. Dan sumber-sumber berkenaan serta cerita yang dirakamkan dalam bentuk video itu mengisahkan tentang seorang 'bekas menteri' yang telah memperkosa mangsa yang telah lapan tahun bekerja dengan keluarganya.

Yang paling mengejutkan sudah tentulah 'bekas menteri' tersebut sebenarnya BELUM LAGI bekas, sebaliknya masih lagi menjadi menteri dalam kabinet Najib Abdul Razak!!!!

Di sebalik seronok dengan cerita ADUN Selising, rupa-rupanya cerita 'bekas menteri yang belum lagi jadi bekas' ini rupa-rupanya tidak jauh nilai dan tarafnya. Bezanya yang seorang dituduh berzina, manakala yang seorang lagi dituduh merogol. Seorang dituduh oleh orang yang mengaku menjadi saksi dan menangkapnya, manakala yang seorang lagi oleh mangsa sendiri....

Ternyata politik Malaysia sudah semakin maju!

Penyaluran berita juga semakin maju!

Media-media pun tidak mampu dikawal lagi!

Ahli-ahli politik nampaknya terpaksalah berguru dengan Anwar Ibrahim, khususnya untuk mengalih topik ceramah agar keaiban ini tidak diperkatakan, atau setidak-tidaknya dilupakan buat sementara.

Kusangka botak yang jahat cuma kepala atas, rupa-rupanya botak kepala bawah lagi DAHSYAT!!!!

No comments:

Post a Comment