Saturday, May 7, 2011

Kekasih sementara...Teman melancong dan melacur

HATYAI - Seorang lelaki warga Malaysia dikesan aktif menyediakan pakej hiburan istimewa kepada warga negara berkenaan yang berkunjung ke kota hiburan di sini, termasuk membekal gadis sebagai 'kekasih sementara' kepada pelanggannya untuk dijadikan teman melancong.

Lelaki berusia lingkungan 30-an yang dikenali dengan jolokan 'Siam King' di kalangan pelanggan tetapnya, dikatakan berasal dari kawasan selatan Semenanjung Malaysia dan mula menjalankan urusan berkenaan secara sampingan sejak mula berpindah ke wilayah utara, dua tahun lalu.

Berdasarkan maklumat, sebelum berpindah ke utara semenanjung, lelaki terbabit turut menjalankan urusan sama dengan menguruskan penyediaan gadis dari Batam, Indonesia sebagai kekasih sementara kepada pelancong Malaysia yang berkunjung ke sana.

Sumber polis Thailand, ketika ditemui berkata lelaki itu bertugas dengan sebuah syarikat swasta yang berpangkalan di utara semenanjung dan pakej berkenaan diuruskannya sekadar untuk memenuhi permintaan rakan serta kenalannya yang ingin melancong ke Thailand, sambil berseronok.

Siam King, katanya, aktif keluar masuk merentasi sempadan Malaysia-Thailand dengan menjadikan pintu masuk Padang Besar-Pekan Siam serta Bukit Kayu Hitam-Danok, sebagai laluan utama sejak dua hingga tiga tahun lalu.

"Berdasarkan rekod, lelaki itu masuk ke Thailand sekurang-kurangnya sekali sebulan. Malah, kadang-kala hampir setiap minggu dia mengunjungi pekan hiburan di sini, sama ada di Danok atau Hatyai, dengan motif utama untuk berhibur, sambil mencari stok gadis yang sesuai dibekalkan teman melancong.

"Kita percaya lelaki ini mempunyai ramai gadis Thailand sebagai kenalan, termasuk pemilik rumah urut di sini, untuk memudahkan urusannya itu. Semua gadis yang dibekalkan sanggup memenuhi tuntutan pakej disediakan termasuk khidmat seks, apatah lagi bayaran diterima cukup memuaskan.

"Malah, gadis teman melancong yang terdiri daripada gadis rumah urut dan gadis salun, itu juga sanggup untuk dibawa pelanggan sehingga ke Phuket atau Krabi bagi tempoh yang lama sehingga seminggu, bagi memenuhi tuntutan lawatan pelanggannya ke Thailand," katanya kepada Edisi Utara.

Mengulas lanjut pakej disediakan Siam King, sumber berkenaan berkata lelaki itu beroperasi secara bersendirian dan segala maklumat mengenai stok gadis miliknya disimpan di dalam telefon bimbit serta komputer riba miliknya.

Kebiasaannya, kata sumber itu, pelanggan Siam King bukan saja daripada kalangan anak muda serta lelaki bujang yang berusia lingkungan 20-an hingga 30-an, malah ada di antaranya dikatakan sudah beristeri dan sering mengunjungi Thailand untuk berhibur.

"Siam King memberikan pilihan fleksibel kepada pelanggannya berpandukan kepada minat serta lokasi pelancongan yang dipilih. Malah, caj untuk perkhidmatan yang disediakan juga bergantung kepada bentuk permintaan pelanggan," katanya.

Sumber itu menambah, berdasarkan pakej disediakan, pelanggan hanya perlu menyatakan tarikh serta tempoh kunjungan ke Thailand dan lokasi penginapan diperlukan. Siam King kemudian akan menguruskan segala-galanya termasuk penginapan, malah gadis sebagai teman turut disediakan.

Beliau berkata, kebiasaannya Siam King akan menunjukkan gambar beberapa gadis yang boleh dijadikan teman untuk dipilih pelanggan, sebelum harga yang sesuai dirundingkan berpandukan kepada pakej yang diminta.

No comments:

Post a Comment