Tuesday, August 23, 2011

Orang Bogel Berbikini Perlu Diharamkan Dari Mengunjungi Pantai Di Mesir - Saad Katani


Ini ok !
Mesir merupakan negara bermajoriti Islam oleh itu Mesir tidak sepatutnya membenarkan 'Pelancongan Pantai' Sebarang aktiviti bogel berbikini tidak sepatutnya berlaku di pantai-pantai di Mesir, kita perlu melindungi anak-anak muda kita daripada godaan tersebut. Bagitulah gesaan Setiausaha Agong Freedom and Justice Party.

FJP mempunyai hubungan dengan Ikhwan Al-Muslimin di Mesir bagi mewakili organisasi tersebut di arena politik di mesir. Saad Katani juga berkata arak perlu diharamkan daripada dinikmati di jalan-jalan di seluruh Mesir. Jika Egypt Air boleh melakukannya dan ia lansung tidak menjejaskan pendapatan syarikat penerbangan tersebut mengapa ianya tidak boleh dilakukan di kawasan pekan.


Kalau di negara kita ada orang keluarkan sarana sedemikian sudah tentu ada pihak yang bangun berkata itu saranan ekstremis dan ianya tidak sesuai dilaksanakan di negara berbilang bangsa seperti di Malaysia. Barangkali hanya orang Melayu sahaja yang tergoda apabila melihat wanita-wanita gebu berpakaian bikini di pantai dan orang lain tidak???...kena tanya muda mudi Cina atau India untuk mengetahuinya.

No comments:

Post a Comment