Tuesday, January 11, 2011

Pengundi Rembau kena putar alam oleh Media Umno

Oleh: amkns

"Nampaknya wartawan N9kini kena buat lebih banyak kerja rumah sebelum buat berita di bawah ini.  Pengundi Rembau bertambah-tambah poning dengan laporan terkini N9kini yang bercanggah dengan laporan media perdana , susulan YB Hj Taufek ADUN PAS N.Sembilan dan Chegu bard turun padang di Rembau pada 11 Jan 2011.

Petikan laporan N9kini http://n9kini.com/?p=20998

Krew N9kini telah menghubungi sdr Adira Abdullah dari pejabat Parlimen Rembau untuk ulasan.

APAKAH MUNGKIN CHEGU BARD HILANG AKAL , UNTUK APA MAHU DIBINA LAPANGAN TERBANG DI REMBAU? BN TIDAK PERNAH MENJANJIKAN LAPANGAN DAN INI HANYALAH PROVOKASI DARI PAKATAN RAKYAT .

(Akhbar Utusan Malaysia bertarik 21 Februari 2008 antara lain menyebut bahawa Datuk Seri Mohamad Hasan berkata bahawa kerajaan negeri bercadang untuk membina landasan pesawat kecil. Keratan akhbar pada pautan berikut rembau-hari-ini.blogspot.com

MENGENAI PEMBINAAN UITM , IANYA MEMANG AKAN DIBINA DI SEREMBAN 3, WALAUPUN LUAR REMBAU TAPI IANYA BERHAMPIRAN DAN SEMPADAN DENGAN REMBAU. APAKAH INI MENJADI SATU ISU YANG BESAR KEPADA PEMBANGKANG JIKA IANYA DIBINA DI SEREMBAN 3.

(Mohamad menjelaskan, pembinaan 'City Campus' bukan atas geran kerajaan, sebaliknya berasaskan pembiayaan swasta. "Begitu juga untuk projek pembinaan cawangan UiTM di Chengkau, Rembau. Kedua-dua projek berkenaan adalah di bawah pembiayaan swasta," katanya.
utusan.com.my

BN MENJANJI MEMBINA HOSPITAL , IANYA SEMEMANGNYA DALAM PERANCANGAN UNTUK DIBINA DAN IANYA PERLU PENELITIAN YANG RAPI

(Antara janji Pilihanraya Umum ke 12 di Rembau ialah pembinaan Hospital Rembau. Bukan main hebat upacara pecah tanah. Berita penuh di pasns.blogspot.com"

No comments:

Post a Comment