Wednesday, August 10, 2011

Perempuan Ini Bukan Saja Hina Nabi Muhammad, Malah Maki Serapah Allah Dengan Selamba !!!

Katanya wanita dalam bulatan itu
adalah tuan punya badan yang
memiliki blog laknat tersebut !
Bagi yang dah biasa melayari dunia cyber tentu pernah terjumpa dengan web atau blog atau yang seumpama dengannya yang memuatkan tulisan mencerca dan menghina agama Islam. Kebiasaannya mereka adalah para pendokong fahaman tidak bertuhan.

Seburuk-buruk musuh Islam seperti Yahudi atau Nasrani, jika mereka masih setia dengan agama tersebut paling teruk pun mereka hanya menafikan kenabian Muhammad S.A.W dan mereka tidak akan sekali-kali mencerca dan memaki hamun Tuhan.

Tapi amat mengejutkan jika terdapat mereka yang berkemungkinan dilahirkan sebagai Islam dan membawa identiti nama sebagai islam sanggup menjadikan amalan hariannya dengan maki hamun manusia yang kita muliakan iaitu Nabi Muhammad dan yang paling teruk lagi dia juga dengan selamba mempermainkan Allah dengan memberi berbagai gelaran yang menyeramkan bulu roma kita yang beriman.



Daripada tajuk blog tersebut, "Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara" menambahkan lagi kemarahan kita orang Islam apabila kandungannya 100% mempermainkan Islam dan menghina Islam.

Terdapat dakwaan hasil daripada siasatan para cerdik pandai dunia cyber bahawa kononnya identiti sebenar Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara laknatullah tersebut adalah seorang wanita yang berumur 26 tahun. Nama sebenarnya adalah Nor Arlene Tan Bte Khaled, seorang warga kacukan Melayu dan juga Cina. Baca kat sini.

No comments:

Post a Comment