Wednesday, December 21, 2011

Mahasiswa ASPIRASI pulak berdemo di Putrajaya - Update

demo mahasiswa
Blog Mazidul melaporkan:
Sewaktu maklumat ini ditulis, dilaporkan di antara 150 dan 200 dipercayai mahasiswa dan mahasiswi, ASPIRASI sedang berkumpul di hadapan bangunan Kementerian Pengajian Tinggi di Putrajaya.

Mereka memakai kain pengikat berwarna merah dan membawa kain rentang bertulis 'We love Najib' dan 'We like Prime Minister'. Mazidul.
Bagus! Aksi macam ni yang aku seronok tengok. Masing-masing gunakan kebebasan untuk berhimpun, kebebasan untuk bersuara.

Tak macam pemuda United Malay National Organisasion merangkap PERKASA yang tak reti nak hormat pendirian orang lain. Lain takdak, kalau menentang depa maknanya jadi kuda tunggangan Anwar jadi kuda tunggangan DAP.

Apa masalahnya kalau jadi sekadar 'kuda' pun. Yang pentingnya matlamat sampai, untuk jatuhkan kerajaan BN termasuk Najib sebagai PM. Bukan setakat jatuhkan bendera gambar najib tapi jatuhkan Najib sekali.

Apa pun, tahniah untuk mahasiswa Aspirasi, cumanya harap-harap depa yang di demo tu bukan sebab diupah oleh United Malay National Organisation.

Tapi kalau tak dapat upah, mungkin layak di gelar bangang pasainya, selama hari ni setiap kali United Malay Nasional Organisation dengar ceritanya memang ada peruntukan, jadi kalau ada yang tak ambil kembung la poket penganjur. Masalahnya selama ni tak ramai pun yang sanggup pi demo yang United Malay National Organisation walaupun dapat upah. Tu yang jadi masa demo Patriot dulu tu terpaksa upah mamat bangla tu.

Harap-harap demo ni takdak mamat Bangla ikut serta.



Kredit sumber : Blog Mazidul

Update gambar dari page We Are All Adam Adli's

Laa... nak tunjuk sayang kat Najib pun nak buat demo... Hahaha 



No comments:

Post a Comment