Thursday, February 27, 2014

GST : Ahmad Maslan Cuba Perbodohkan Rakyat Lagi



Agak-Agak lah Ahmad Maslan kalau ya pun lu nak MENGAMPU untuk mendapat Jawatan MENTERI Penuh, MENTANG-MENTANG lah Ulul Amri lu akan membuat ROMBAKAN KABINET waaaahhhh lu punya AMPU betul-betul tahap Orang GILA NAK MAMPOS beb.

Lu tahu tak Ahmad Maslan hanya Orang Gila Nak Mampos aje yang sanggup PUJI DIRI dengan AYAT Tiada Kerajaan Di Dunia Ini Yang Sebaik BN (BARANG NAIK @ BINI NAJIB)... kah kah kah!.

Memang BETUL Tiada Kerajaan Di Dunia Ini Yang Sebaik BN dalam MEROMPAK DAN MENYAMUN HARTA RAKYAT dari DULU KINI dan SELAMANYA, disamping mempunyai Pemimpin yang BERTARAF DUNIA BOROS BERBELANJA. Sebab itu NILAI MATA WANG Malaysia yang KAYA dengan HASIL BUMI tetapi KALAH dengan Negara yang AIR untuk MINUM pun terpaksa DIBELI dari Kita, kerana apa kerana Pandai nya Umno And The Gang Memerintah... kah kah kah!.

Berkenaan GST yang dikatakan akan MENURUNKAN HARGA BARANG selepas satu Tahun ianya berjalan, tak sudah-sudah lu cuba MENIPU RAKYAT ya Ahmad Maslan, Lu kalau dengan Kebanyakkan Ahli Umno boleh lah lu TEMBERANG beb. Sebab dia orang Kebanyakkan nya sudah GELAP HATI untuk menerima Kebenaran hingga untuk membezakan Harga Barang Naik dengan Harga Barang Turun pun dia orang sudah TAK MAMPU, apa lagi kalau lu Temberang pasal GST beb.. kah kah kah!.

Nama nya saja sudah GST iaitu yang T tersebut dalam BAHASA BAPAK UMNO adalah TAX yang bermakna CUKAI, lu FAHAM tak apa makna nya Cukai tu Ahmad Maslan. Seperti yang selalu dikatakan Cukai Pintu, Cukai Tanah, Cukai Import, Cukai Export atau pun Cukai Pendapatan. Jangan pulak lu ingat Cukai tersebut adalah seperti CHUKAI yang ada di Negeri Menteri Besar nya baru balik dari LAWATAN SAMBIL BELAJAR di Benua Antartika tu pulak beb... kah kah kah!.

Kalau dah nama nya Cukai mana ada ianya MENGURANGKAN HARGA sesuatu yang dikenakan Cukai Ahmad Masalan oiii... kecuali lah PENGHAPUSAN CUKAI itu baru dikatakan boleh MENURUNKAN Harga sesuatu Barangan. Tapi kalau lu bercakap dengan sesama Umno And The Gang mungkin lah boleh dia Percaya cakap lu tu atas sebab antara ialah seperti kata Tun Mahathir iaitu "Sudah Berpuluh Tahun Yang Cerdik Pandai Tak Masuk Umno" mungkin lu salah seorang dari nya... kah kah kah!.

Lagi satu Ahmad Maslan rasa nya TAK SESUAI lah beb bila dikatakan yang Kerajaan BN (BARANG NAIK @ BINI NAJIB) akan menjadi Kerajaan BARANG TURUN (BT) dari segi namanya, kecuali ditukar nama BN tersebut kepada BT. Tapi kalau ditukar pulak nama BN kepada BT terpaksa tukar nama BN (Barisan Nasional) kepada apa ya Ahmad Masalan, ok lah biar gua Fikir-Fikirkan nama apa yang sesuai dengan BT tu... kejap ya Ahmad Maslan gua FIKIRKAN DULU ok... kah kah kah!.

Setelah gua Fikir-Fikirkan dan untuk BERLAKU ADIL kepada BN yang dulu singkatan daripada Barang Naik @ Bini Najib, dengan rasa RENDAH DIRI, TANPA PREJUDIS, TANPA BIAS dan TANPA WAS-WAS maka gua dapat IDEA untuk TUKAR nama BN tersebut yang lu katakan sebagai Kerajaan BARANG TURUN (BT). Rasa-rasa nya lu akan terima tak apa yang gua CADANGKAN ini Ahmad Maslan, gua tak kenakan apa-apa Bayaran atau pun WANG EHSAN BAWAH MEJA beb... kah kah kah!.

Gua IKHLAS lah Ahmad Maslan, lu tengok aje Blog gua pun sudah cukup beb, mana ada satu IKLAN yang gua TARUK. Jadi jangan Risau tentang Bayaran kerana ianya PERCUMA atau dalam Bahasa Bapak Umno dikatakan sebagai FREE OT CHARGE (F.O.C). Cerita banyak pun tak guna SEMPENA untuk MEREALISASIKAN perkataan Kerajaan BARANG TURUN (BT) selepas satu Tahun apabila GST dijalankan seperti kata lu, apa kata Tukar nama Barisan Nasional (BN) kepada Barisan TOTOL (BT)... kah kah kah!. sumber klik sini

hemmmmm..... orang jawa dikatakan seperti orang cina gak beb iaitu kebanyakkan nya cerdik... tapi jawa seorang ni adalah antara jawa bodoh berlagak pandai sama seperti herman tino tu... kah kah kah... A B U."

No comments:

Post a Comment