Saturday, February 6, 2010

LAWATAN SEKRETARIAT WANITA PAKATAN RAKYAT PADA 3/2/2010 -6/2/2010


Jumaat 5 Feb 2010, Program Sepetang Bersama Wanita Pakatan Rakyat - 'kita bersaudara' anjuran Wanita Pakatan Rakyat Lumuttelah diadakan di Restoran Ikan Bakar Lumut dengan Tetamu kehormat YB Dato Seri Nizar Jamaluddin ADUN Pasir Panjang dan Dato Ngeh Ko Ham ADUN Sitiawan.Ketiga-tiga ketua wanita dari parti utama hadir dan memberi ucapan.





Dato Seri Nizar ADUN Pasir Panjang



Dato' Ngeh ADUN Sitiawan



Puan Rohayati Ketua DMP kawasan sedang berucap




Saudari Ling dari DAP Sitiawan sedang berucap







Sebahagian wanita pakatan rakyat sedang mendengar ucapan Dato' Seri Nizar


Dato' Seri Nizar sedang berbual-bual dan betanya khabar dengan wanita India yang hadir.







Ketua Dewan Muslimat PAS negeri ustazah Bariah dan Ketua Wanita PKR negeri Pn Fathmawati di hospital Manjung dan AJK membuat lawatan di wad pesakit.
Mereka bertanya khabar


Mak cik dah makan ke?

SEKITAR IPOH













LAWATAN SEKRETARIAT KE HOSPITAL TELUK INTAN.


Pada 4/2/2010 pula rombongan Sekretariat Wanita PR Perak telah melawat Hospital Teluk Intan. Ia telah diketuai oleh Ketua Dewan Muslimat PAS Perak, Ustazah Bariah Alang Sapri, Ketua Wanita PKR Perak Puan Fatmawaty, dan YB Lim Pek Har ADUN DAP serta Puan Hajjah Faridah Rajiah, isteri ADUN Changkat Jong yang juga merupakan AJK Mslimat negeri dan Timbalan Ketua Muslimat Teluk Intan. Turut serta ialah beberapa orang AJK Dewan Muslimat PAS Kawasan Teluk Intan.





Rombongan telah melawat ke Wad 4A bahagian pesakit wanita di mana penyampaian sumbangan hadiah berupa biskut dan buah limau sempena sambutan Tahun Baru Cina yang bakal tiba.









No comments:

Post a Comment