Saturday, February 6, 2010

SAIFUL: LENDIR, MANI KE MAHKAMAH

KATAKANLAH Anwar ajak kamu ke hotel dan dia mahu meliwat kamu, apakah kamu akan membiarkan dubur kamu diliwat? Atau barangkali kamu suka diliwat sedemikian rupa? Kamu sudah tahu itu salah dan apakah kamu tidak melawan atau terus lari meninggalkan Anwar?

Nah, saya kira hanya Pondan saja yang membiarkan duburnya diliwat atau hanya orang yang suka saja mahu diliwat dan kelihatannya Saiful adalah budak suruhan yang sasau suka diliwat yang sebentar lagi akan menerima hukum dilaknat Allah yang maha kuasa/kalau memang dia bersekongkol.

CUBA kita perhatikan bahawa Peguamcara negara Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden berkata pihaknya mempunyai bukti yang kukuh dalam bentuk spesimen air mani bagi mendakwa Datuk Seri Anwar Ibrahim memang meliwat bekas pembantunya.

Pihak pendakwa akan membuktikan kes ini melalui laporan kimia yang menunjukkan air mani diperolehi daripada mangsa, katanya Mohd Yusof yang mengetuai pasukan pendakwa raya dalam perbicaraan yang secara rasmi bermula esok.

Kononnya terdapat spesimen yang dikeluarkan dari dubur mangsa. Ini akan membuktikan tembusan memang berlaku dan apa yang dimiliki oleh pasukan pembela adalah hanya laporan awal daripada doktor yang merawat Mohd Saiful, tetapi ia tidak termasuk laporan kimia berhubung spesimen air mani.

Mohd Yusof berkata perkara berkenaan akan dibuktikan ketika perbicaraan apabila doktor dan ahli kimia memberi keterangan. Mereka akan menunjukkan bagaimana tembusan tehadap mangsa dilakukan.

Nah, cuba saja kita fikir semula bahawa bagaimana air mani Anwar boleh dikeluarkan dari dudur Saiful sedangkan waktu kejadian dan waktu pemeriksaan melebihi 24 jam? Adakah Saiful tidak berak dalam tempoh tersebut dan juga tidak mandi dari dia diliwat hingga dia membuat laporan polis dan pemeriksaan doktor? atau mungkin juga Saiful menyimpan air mani tersebut dalam botol.

Jika kita lihat dalam kes rogol, untuk menentukan berlaku aktiviti perogalan adalah merujuk kepada tahap koyak kemaluan dan sekiranya laporan rogol dilakukan dalam tempoh 24 jam, kesan air mani masih ada dengan syarat dia tidak membersihkan kemaluannya tetapi sekiranya ianya melebihi 24 sudah pasti air mani tersebut hilang kerana ianya akan keluar dari kemaluan dengan dua cara iaitu secara semula jadi ataupun semasa dibersihkan selepas kencing.

Kalau kita rujuk laporan doktor dulu jelas yang dubur Saiful tidak pernah ada kesan barang keras yang masuk ke dalam dan kenapa pula sekarang kemungkinan ada laporan sedemikian atau sengaja diada-adakan dan ada kemungkinankah sebelumnya air mani didapatkan dan kemudian ditusukkan ke dalam sebagai bukti yang saifaul diliwat? Semuanya kemungkian sebab untuk menyalahkan musuh politik tentu saja bermacam cara bisa dilakukan.

Kita lihat nanti apa selanjutnya yang berlaku dan dunia sekali lagi akan heboh dengan kesah yang cukup memuakkan dan memalukan segala hanyir, lendir, air mani yang mungkin tilam akan semula diusung ke mahkamah untuk menjadi bukti nantinya.

Anak-anak sekolah tadika, menengah akan ketawa melihat keadaan ini dan dunia akan tersenyum memerhati telatah perihal kerajaan beruk yang terus-terusan mahu menjahanamkan musuh politik mereka.

No comments:

Post a Comment