Thursday, February 11, 2010

10,000 hadiri Ceramah Selamatkan Malaysia

Full View
[PerisikRakyat] [sya~reformis] 10,000 hadiri Ceramah Selamatkan Malaysia
...
From:
sya
...
Add to Contacts
To:perisikrakyat@yahoogroups.com

 









11.02.2010 Batu Caves :Satu ceramah perdana bertajuk Selamatkan Malaysia telah di adakan di Dewan sri siantan Batu Caves,selayang. Ia menghimpunkan Pemimpin-Pemimpin Utama Pkatan Rakyat Malaysia.Antara yang hadir ialah Dato Seri Anwar Ibrahim,Dato Seri Ir Hj Nizar Jamaluddin,Yb Azmin ali,Yb Gobind,Yb Abdullah Sani,Yb Xavier dan beberapa Pimpinan yang lain.

Untuk pengetahuan semua Permit Ceramah ini telah ditarik balik pada jam 2 petang tadi dan sewaktu program ini berjalan pihak polis memenuhi ruang Dewan namun ia berjalan lancar sehingga tamat program.

DSN dalam ucapannya menceritakan mengenai apa yang berlaku di Negeri Perak sekarang setelah Mahkamah Persekutuan membuat keputusan 2 hari yang lalu./Beliau juga menyatakan kepada Rakyat untuk terus meyakini Pakatan Rakyat dan beliau menyatakan bahawa Pakatan Rakyat di Negeri Peraka akan tetap terus berjuang bagi menjaga Hak dan Keutamaan Rakyat dan seterusnya meneruskan kerja baik dalam menumbangkan UBN dalam PRU ke 13 nanti.

Ceramah bertambah panas dengan penceramah terakir yang ditunggu tunggu oleh Rakyat ialah dari DSAI yang mana beliau menceritakan mengenai kes mahkamah beliau dan menyatakan tentang beberapa isu-isu semasa yang melibatkan kepincangan dan kezaliman UBN.Beliau turut menytakan bahawa apa jua keputusan kes yang melibatkan beliau nanti DSAi akan terus Lawan Tetap Lawan...!

--
Dicatat Oleh sya ke sya~reformis di 2/12/2010 02:06:00 AM

No comments:

Post a Comment