Monday, January 4, 2010

Perang Saraf UMNO Menjadi Dan Mengena

Oleh: qatibun

"
Kepada semua RAKYAT dan PEMIMPIN-PEMIMPIN PR dan semua PENDOKONG- PENDOKONG yang cintakan NEGARA ini, sedarlah wahai kamu semua bahawa kamu semua sedang ditipu oleh PEMIMPIN-PEMIMPIN UMNOBN laknatullah.


UMNOBN memasang strategy dan melakukan PERANG SARAF dan mengadu domba RAKYAT untuk bersama-sama memusuhi agama kristian yakni agama Allah s.w.t jua. Pada ketika ini nampaknye mereka menjuarai PERANG SARAF INI namun sehebat hebat perancangan mereka hebat lagi perancangan Allah s.w.t.
UMNOBN cuba mengalih segala pandangan RAKYAT dengan berbagai bagai masalah yang sedang mereka lalui sama ada di dalam parti mahupun kerajaan. Masalah KALIMAH ALLAH ini hadir bukan sebagai satu kebetulan tetapi sebagai satu PERANCANGAN YANG RAPI, TERATUR, BERSTRATEGY DAN PERANG SECARA TERBUKA untuk menipu dayakan segala muslihat dengan erti kata untuk menutupi segala kelemahan, kegagalan dan kejahatan yang dilakukan oleh mereka.
INGAT seperti yang saya nyatakan, ini adalah satu PERANCANGAN ATAU PEPERANGAN YANG RAPI, TERATUR DAN BERSTRATEGY. kerana apa saya berkata demikian, ini adalah kerana UMNO akan melancarkan KEMPEN UMNO JUARA RAKYAT pada 9 January 2010. Dan percayalah isu ini akan lenyap dan selesai dalam jangka masa yang ditetapkan oleh mereka. UMNOBN akan mencanangkan keseluruh pelusok negara bahawa merekalah yang berjaya menyelesaikan masalah KALIMAH ALLAH ini dan benarlah merekalah JUARA RAKYAT yang sebenarnye. 
Wahai RAKYAT sedarlah UMNOBNlah yang MENOLAK HUKUM HUDUD. UMNOBNlah yang memesongkan HUKUM HAKAM kepada bangsa bangsa lain di negara ini. UMNOBNlah yang mengatakan bahawa suatu hari nanti ramailah dikalangan RAKYAT negara ini yang kudung tangan kerana mencuri jikalau HUKUM HUDUD ini dilaksanakan.
UMNOBN melalui DR M pernah menghina JANGGUT NABI pada suatu ketika dulu. UMNOBNlah meghalang HUKUMAN SEBAT yang ditetapkan oleh MAKAMAH SYARIAH NEGERI PERAK keatas seorang wanita yang bernama SITI KARTIKA yang meminum arak di khalayak ramai. UMNOBNlah yang menghalang perlaksanan HUKUMAN oleh MAHKAMAH SYARIAH ini. INI dilakukan kerana bukannye SIMPATI tetapi kerana RAMAI DIKALANGAN PEMIMPIN-PEMIMPIN UMNOBN yang BERAGAMA ISLAM YANG MEMINUM MINUMAN ARAK. Mereka cukup gusar sekiranye hukuman ini dilaksanakan maka ia akan menjadi satu benchmark untuk diheret ke MAHKAMAH SYARIAH.
UMNOBN melalui DR MASHITAH suatu ketika dulu mengatakan bahawa WANITA ISLAM BOLEH MELACUR di dalam keadaan DARURAT.
KERAJAAN UMNOBNlah yang menyebabkan ramainye GENERASI MUDA MURTAD sehingga di katakan hampir 250 ribu RAKYAT ISLAM negara ini yang sudah MURTAD.
UMNOBNlah yang menghapuskan TULISAN JAWI, sehiggakan hampir semua GENERASI MUDA negara ini BUTA TULISAN JAWI.
UMNOBNlah yang meminggirkan SEKOLAH SEKOLAH AGAMA RAKYAT dengan menganaktirikan berbanding SEKOLAH SEKOLAH KEBANGSAAN. UMNOBlah yang tidak menyalurkan segala bantuan yang diperlukan oleh SEKOLAH SEKOLAH AGAMA ini sehinggakan menjadi daif TANPA BANTUAN BANTUAN MODEN DAN ALAT ALAT PENGAJARAN YNAG BAIK.
UMNOBNlah yang menghapuskan nama ISLAM di dalam KAD PENGENALAN KITA SEMUA.
UMNOBNlah yang membuat MASJID dengan menggunakan DANA TABUNG RASUAH sehinggakan MASJID yang dibina RUNTUH. UMNOBNlah yang membuat MASJID yang begitu CANGGIH DAN BESAR LAGI CANTIK tanpa digunakan sepenuhnye. KALAU PENUH PUN ketika SOLAT JUMAAT.
UMNOBNlah yang membenarkan ARTIKEL 121 (A) DIPERTIKAIKAN oleh SEMUA ORANG YANG BUKAN ISLAM UNTUK MENIDAKKAN AGAMA ISLAM.
UMNOBNlah yang menyalahgunakan TABUNG ZAKAT untuk KEPENTINGAN KRONI KRONInye.
APA LAGI yang hendak ditulis. TOLONG BERITAHU SAYA dimanakah UMNOBN YANG MEMBELA AGAMA ISLAM. Ini semua adalah RETORIK semata mata hanye untuk mengaburi mata RAKYAT akibat segala kelemahan dan kejahatan yang dilakukan oleh mereka.
MANA MENGHILANGNYE ISU-ISU ENGINE JET PEJUANG, mana perginye isu RASUAH BERBILION BELION RINGGIT WANG PKFZ, siapa yang hendak menuntut bela KEMATIAN ALTANTUYA SHARIBU DAN TEO BENG HOCK?
DIMANA PERGINYE SPRM keatas RUNTUHNYE MASJID DITRENGGANU, apa cerita STADIUM SULTAN MIZAN YANG RUNTUH, macammana pula dengan keruntuhan STESEN BAS?
Apa sudah jadi dengan kes PERWAJA STEEL sehingga matinye Tan peng king?
Apa sudah jadi dengan kes VIDEO LINGAM dimana DR M DAN SEMUA HAKIM HAKIM terlibat? TERLEPAS begitu sahaja?
Bagaimana dengan GST? Bagaimana dengan kenaikan gula baru baru ini? Dengar dengar cerita INTERNET JALUR LEBAR akan dinaikkan harga?
Apakah semua ini bukan satu PERANCANGAN ATAUPUN PERANG SARAF hanye untuk MENIPU RAKYAT SEMATA MATA?
ANDA JAWABLAH DENGAN MATA KEPALA ANDA SENDIRI? 

8 comments: