Sunday, July 24, 2011

Ustaz Zamri tv9 di pecat kerana hadir BERSIH 2.0 ?

Ustaz Zamri TV9 jadi mangsa kerakusan?

1. Sedang aku bersiar-siar di alam maya aku tersepak dengan kenyataan ini.
”Rancangan Adik dan Al-Quran dihentikan”

2. Program ’Adik dan Al-Quran’ yang dikendalikan Ulama muda negara kita Ustaz Zamri tidak asing lagi dikalangan kita terutamanya anak-anak.


3. Rancangan ’adik dan al-Quran’ merupakan siri tarbiyah yang paling menyerlah yang mendidik anak-anak secara tidak langsung di television.

4. Petiklah di mana-mana siaran tv aku rasa siara inilah yang paling bermutu untuk mendidik anak-anak.

5. Kepala masih berfikir kenapa rancangan ini dihentikan.

6. aku melihat di dalam data gambar simpanan aku.

7. Terjumpa gambar ini(bawah). Ustaz Zamri sebagai meraikan kebebasan demokrasi beliau turun ke perhimpunan aman BERSIH untuk sama-sama peminatnya menuntut pilihanraya yang bersih dan adil.


8. Otak aku menunjal-nunjal memberontak adakah rancangan yang dikendalikan Ustaz Zamri ini dihentikan kerana Ustaz menghadiri himpunan aman BERSIH??????

9. Sebelum ini aku pernah dengar ustaz dipanggil oleh tv9 kerana beliau turun ke himpunan aman BERSIH.

10. Andai kata betul Ustaz dibuang kerana BERSIH amat malangnya Malaysia.

11. Ulama dibuang.. Kera dihutan disusukan..Peribahasa sesuai tak dengan gambar bawah tu?haha..

No comments:

Post a Comment