Thursday, August 11, 2011

Gempar!!Gambar Penganjur Majlis Dalam Gereja Didedahkan!!!


Baru-baru ni heboh satu Malaya tentang serbuan JAIS keatas Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC) di Petaling Jaya atas dakwaan cuba menyebarkan agama Kristian ke atas penganut Islam malam Rabu lalu.Lepastu pakat-pakat tak puas hati sesama sendiri.Dato hassan ali sokong Jais,Khalid samad tak sokong dan beberapa lagi yang tak sokong.itu pendirian masing-masing la...Pendirian Sk tentang ke ni Rujuk SINI

Baiklah mari kita dedahkan siapa penganjur dalam program didakwa oleh sesetengah orang mahu  memurtadkan orang Islam di Damansara Utama Methodist Centre baru ni, Ini gambar antara penganjur yang namanya islam tetapi agamanya wallahua'lam.dia saja yang tau..Nama dia ni Sophia @ Nadea Mohd Salleh. Dialah yang menahan pihak JAIS dari masuk terus dan pihak Jais perlu negotiate selama satu jam baru dapat kebenaran masuk.

Ketika ditanya samada dia berugama Islam, Sophia yang berbangsa Melayu dan IC masih meletakkan ugama sebagai Islam hanya menjawab Saya Percaya Pada Tuhan.Awat tak jawab Saya orang islam dan saya bersaksi allah taala tuhan saya.Status agamanya masih diragui tapi kita jangan terus menghukum!!


Pemeriksaan ke atas premis tersebut dibuat berikutan laporan menyatakan disyaki terdapat usaha memurtadkan orang Islam di premis tersebut di mana program tersebut dianjurkan oleh Nadeane @ Sophia BT Mohd Salleh dengan No. Kad Pengenalan 790317-01-609.

No comments:

Post a Comment