Sunday, August 15, 2010



Ini tuduhan baru Senatak Ezam..Apa?? Berzina??? Tuduhan yang berat..buat ezam, sila jawab isu ini. Kalau Din binjai dan Chegu Bard buat fitnah, saman je mereka berdua ini. Bukannya berselindung di bawah mak sendiri..
Ini kisah benarnya...
Chegu Bard : "Abang Din..Abang Din tahu tak..saya serah nyawa pada Ezam dalam perjuangan ini ?
Sharpshooter : "Oh ya ka...awat la Cikgu pi serah nyawa pada senatak tu..mujur tak serah yang lain..he..he..he.."
Chegu Bard : " Abang Din ni apa la..orang cakap serius ni....Kalau saya tahu ni barua Ezam tergamak heret Kak Wan, tobat saya tak ngaku kawan dah...Ezam ni dah terlalu melampau sangat...jangan sampai saya dedah kisah Ezam di Indonesia pula..."
Sharpshooter : "Eh...Chegu..apahal..apa kes Ezam di Indonesia....dia buat apa Chegu?
Chegu Bard : " Ezam.. tolong hentikan fitnah pada Kak Wan..jangan sampai saya dedah dan bongkar rahsia Ezam di Indonesia..saya tahu di hotel mana? waktu bila? tarikh bila? jam berapa? dengan siapa?....saya tahu semuanya..jangan sampai saya dedah semua tu...saya tak gamak nak sentuh hal peribadi Ezam..."
Sharpshooter :" oh ya ka cikgu...awat tak mau dedah..."
Chegu Bard : "Tengoklah macamana..sampai masa mungkin saya terpaksa dedah..."
Nah Ezam..cepatlah jawab. Jangan biarkan orang kata anda penzina, kaki perempuan..suka buang anak. Jawab isu ini. Jangan meniskus di bawah ketiak mak di bulan ramadhan ini. Buat isteri ezam, soal suami anda sendiri. Cari kebenaran dan kalau tak betul, saman je din binjai dan Che gu Bard..inilah penyelesaiannya..juga ezam tolong jawab isu-isu lain yang ditimbulkan oleh Din Binjai di sini..
Apapun jom sekali lagi kita tengok sumpah keramat Ezam, isteri da mak bapaknya yang talam dua muka ini..

lebih lanjut baca di sini

No comments:

Post a Comment