Friday, January 14, 2011

Wanita Tua Dirogol Di Kawasan Awam..!!!

Kesian sungguh melihat makcik dalam gambar di bawah ni 'dirogol' di kawasan awam. Orang disekeliling sekadar melihat sahaja dan tidak berbuat apa-apa. Namun yang menghairankan, makcik tu rilek je... mungkin tak terdaya nak menolak si perogolnya.

Maaf, gambar-gabbar tak senonoh, tetapi dipaparkan juga untuk menyampaikan mesej bahawa hal tersebut memang terjadi dan gambar bukan superimposed. Entri ini kiriman seorang peminat Blog GB yang GB difahamkan diambil dari portal malaysiasensasi.








Mesejnya:

Memang betul-betul binatang lembu tu yek. Oleh itu jangan berpakaian berwarna merah apabila melalui kawasan yang ada lembu. Anda akan diserang seperti gambar di atas. Bagi lembu, merah itu tanda yang amat sensitif untuk benda itu. Buktinya lagi di bawah ini: Puteri UMNO yang berkempen dikejar lembu.


PUTERI UMNO DIKEJAR LEMBU SEMASA BERKEMPEN




PADANG BESAR, 2 Mac (Bernama) -- Macam-macam hal berlaku sepanjang kempen pilihan raya umum di Perlis dan hari ini isteri Menteri Sumber Asli dan Alam Sekitar, Datin Seri Normala Samsuddin terpaksa membuka langkah seribu apabila dikejar seekor lembu betina di Kampung Gial, dekat sini.

Kejadian dilaporkan berlaku pukul 11.15 pagi apabila bekas personaliti TV3 itu mengetuai kira-kira 30 anggota Puteri Umno bahagian Padang Besar sedang dalam kempen merayu undi dari rumah ke rumah di kampung tradisional itu.

Bagaimanapun tiada yang cedera dalam kejadian itu kerana lembu berkenaan tidak lagi mengancam selepas mereka berlari jauh dari situ.

Jurugambar Bernama, Kassim Saad yang sempat merakamkan peristiwa itu berkata terdapat beberapa ekor lembu di kawasan berkenaan namun hanya seekor yang kelihatan agak agresif.

Semasa kejadian, suami Normala, Datuk Seri Azmi Khalid yang juga calon BN bagi kerusi Parlimen Padang Besar sedang berkempen di kawasan Sena Rendang.

Peristiwa lain yang turut berlaku sepanjang kempen pilihan raya bermula seminggu lepas termasuk tragedi malang yang menimpa calon PAS bagi kerusi Dewan Undangan Negeri kawasan Kuala Perlis, Ahmad Tajuddin Salleh, 57, yang terjatuh dari bumbung rumahnya ketika membaiki kebocoran bumbung itu semalam.

Beliau kini terlantar di Hospital Tuanku Fauziah selepas mengalami kecederaan pada bahagian pinggang dan kaki kiri.

Kejadian dua wartawan yang dibelasah oleh sekumpulan penyokong sebuah parti politik beberapa hari lepas turut mewarnai kempen pilihan raya umum ini. -BERNAMA


Begitu juga kereta-kereta yang berwarna merah, pastikan anda berhati-hati melalui jalanraya yang ada lembu di kiri kanan. Anda mungkin dirempuh oleh lembu-lembu jantan itu.

No comments:

Post a Comment