Sunday, February 28, 2010

Inilah Anak Pemimpin Islam Negara kita..TPM Muhyiddin Yassin.

Fuhh..Inilah Najwa Muhyiddin,anak perempuan kepada TPM yang akan menjadi penyanyi dan merakamkan albumnya tidak lama lagi (klik),Beginilah lagaknya pimpinan Umno umpama "Paku Dulang,Paku Serpih..." dimana ayahnya yang sering menghentam Pas dan Pakatan Rakyat tidak islamik dan menuduh Pas hanya menggunakan islam untuk kepentingan politik.

Barang diingat..tidak adapun lagi seorang anak pimpinan Pas seperti anak Muhyiddin ini,sesungguhnya apa yang diperkatakan oleh pimpinan Pas mengenai islam selama ini memang benar-benar mereka realisasikan dalam kehidupan dan keluarga.

Berbanding dengan pimpinan Umno,yang sering kali melaung syiar-syiar islam tetapi dalam masa yang sama mereka menjadi hipokrit dengan lagak kehidupan dan keluarga yang langsung tidak mencerminkan kehidupan seorang pimpinan Islam.Ingatlah pesan Rasulullah "Kamu akan bersama-sama pemimpin yang kamu kasihi diakhirat kelak."...Sendiri Mau Ingat ma....

7 komen:

Anonymous said...
Bolih la dia buat rakaman walaupun suara tak sedap kerana bapak dia loaded..... kalau album tak laku pun apa ada hal....... Biasa la bang oiiiii...... yang lain tu biasa la...sedap ke ...tak laku ke janji rakam anak TPM .....janji duit dapat......
Celoreng said...
Macam ni baru ada kemajuan..baru dinamakan anak pimpinan SEKULARRRRRR...Anak orang Pas kolot..tutup aurat,ngaji agama.
AzamDean said...
Duit rakyat jadi gaji bapak dia.. Haji bapak dia..hantar dia pergi kolej... habis kolej..buat album buat konsert.. buat konsert..dapat duit... banyak tol income keluarga kerabat kerajaan ni ye... KITA UNDI>>DIA DAPAT GAJI!!! KITA DAPAT APA!!!!!! TARAF HIDUP...HDI memang naik..tapi rasa seksa tetap ada..
Bujang Senang said...
WAH...CUN JUGAK TU DAH ADE YANG PUNYE KE? LEPAS NI BOLEH LA SONDOL-SONDOLAN KAN?
Anonymous said...
cun apa! muka sebijik macam bapak dia daa!!
luar kotak said...
sebijik macam mat sembab rambut panjang..
Anonymous said...
sembab???? fuh!!!..............

1 comment:

  1. Fuhh Cun...jgk anak TPM nie.. adah ada pakwe ke?
    Zul, aku pinjam gambar nie jap bawak balik bukan nak tunjuk kat mak aku hehehe tapi post kat blog aku.. ..

    ReplyDelete