Friday, January 21, 2011

Najib Lajak... Mana Mau Lali...????

Merlimau, Melaka.

Hidup pasti mati. Bila mati, hidup di alam barzah. Semoga arwah boleh jawab soalan2 malaikat di alam sana. Ali Rustam tak boleh tolong nak jawab. Anak Rustam ni pun mungkin konpius yang mana satu Fardu Ain dan yang mana Fardhu Kifayah.

Al-Fatihah...


Pekan, Pahang.

Mana tahu kerusi parlimen Pekan pun kosong tak lama lagi. Hidup pun tak guna. Rakyat makin tertekan berperdanamenterikan seorang lelaki yang dayus dan cakap besar tapi penakut nak mampus.

Anuar brahim ajak debat pun dia takut tapi kata "jangan cabar saya". Masalahnya dia memang awal-awal telah dicabar, tetapi masih takut berdebat. Apa barang dia tanya orang Felda atau felcra, perlukah dia berdebat dengan Nuar Brahim?

Tak ke bangang namanya, tanya orang yang hanya pandai kerja tanam kelapa sawit dan bila sampai waktunya mengait kelapa sawit dan amat terbatas pengetahuan tentang isu politik Malaysia dan cuma bergantung pada akhbar pecacai yang amat meloya dan menghairankan atau stesen TV yang mengilababi menyokong UMCO laknatullah.

Cuba tanyalah pada Isa yang masih muda atau teman yang dah tua nih. Pasti Kami jawab:

"Sudah jatuh wajib berdebat dengan nuar brahim, itupun kalau kau ada telur. Dan kami tahu kau cuma tahu mengencing rakyat 1Malaysia".
p/s:  Gua yakin Najib Razak memang bacul dan tidak akan menyahut cabaran debat Anuar Brahim, seperti yang gua katakan Najib Razak hanya berani dari jauh sahaja, mak nyah bukit bintang lebih berani dari dia... hahahaha....

Kalau Ro$mah Man$or kosongkan kerusinya..., apakah ada PRK...????
ISA

No comments:

Post a Comment