Monday, November 22, 2010

Kami tunggu Nizar kami tak mahu orang lain.

DS Nizar memulakan acara memacakkan papan tanda cawangan sempena pembukaan cawangan terbaru PAS dalam parlimen Bukit Gantang,dengan memasukkan bancuhan simen.
DS Nizar dan Ustaz Nordin bersama penduduk Kg Salak Baru,Trong yang berjaya menubuhkan cawangan Pas di kawasan yang dikatakan kubu kuat Umno.Tepat 10.44 pagi ,18 November 2010 papan tanda berjaya ditegakkan.



Kita diminta PAS Cawangan Kg Salak Baru dalam DUN Trong untuk DS Nizar rasmikan pemasangan papan tanda di cawangan baru Kawasan Bukit Gantang.

Mereka ahli cawangan sanggup tunggu untuk menerima tarikh yang ditentukan oleh DS Nizar.Ahli cawangan baru ini terletak di kampung yang dulunya kubu kuat Umno.Semasa Prk Bukit Gantang ,daerah mengundi Kg Salak Baru ini dijaga Pas Selangor.Hasilnya ahli Umno sudah mula mendekati PAS dan kini menjadi Ahli Pas.

Kita memberitahu ,tidak perlu menunggu Nizar.Mereka tetap mahu DS Nizar yang merasmikan papan tanda itu.Jadi pada 11 Zulhijjah lalu 10.44 pagi pada Khamis berjaya disempurnakan DS Nizar dan Ustaz Nordin Jaafar,YDP Bukit Gantang.

Kita difahamkan musim Qurban ini ,tiga cawangan baru berjaya diwujudkan dalam Kawasan Bukit Gantang.Bagi ahli baru PAS selamat berjuang melawan Umno....

No comments:

Post a Comment