Monday, November 22, 2010

Sidang DUN Perak Beri Peluang Bahas-Nizar


DJ Pak Ndak bersama DS Nizar di Majlis Perkahwinan ,Kg Senduk Tengah.
Pada hari raya kedua Aidil Adha kita mengikuti DS Nizar ke Majlis Walimahtulurus pengundi beliau.Kebiasaannya DS Nizar diberi peluang untuk berucap dan menyampaikan pesanan kepada tetamu.Lokasi di Kg Pauh.
Nizar menyampaikan ucapan di Kg Senduk Tengah .Kelihatan Nizar di bawah rumah penggantin .Nizar sempat menyentuh bajet Najib yang tidak mesra rakyat.Nizar juga menyindir Kerajaan Najib gagal memberi bonus kepada kakitangan kerajaan.

Baru-baru ini 18 November , kita mengikuti Nizar pergi ke majlis perkahwinan rakyat Bukit Gantang.Tiga tempat yang kita pergi. Pertama di Pecah Batu Trong,kedua di Senduk Tengah,akhir sekali BT 11,Kg Pauh .

Kebiasaannya Nizar diberikan kesempatan untuk berucap.Antara intipati ucapan DS Nizar meminta persidangan DUN Perak pada kali ini berjalan lancar tanpa masalah.Menurut Nizar Wakil Rakyat PR sudah bersedia untuk membahaskan Bajet Negeri jika persidangan DUN berjalan selama 5- 6 hari .

Nizar juga sempat menjelaskan kepada tetamu ,Sidang DUN semenjak kerajaan rampasan kuasa memerintah ,mereka tidak mengadakan sidang DUN seperti dijadualkan.

No comments:

Post a Comment