Sunday, April 20, 2014

Pemimpin Pakatan Rakyat Yang Beragama Islam Tolong Beri Pencerahan Isu Ini

 

Atas rasa TANGGUNGJAWAB sebagai Sahabat Seperjuangan dan juga Saudara sesama Islam gua terpaksa MENGKRITIK apa yang ditulis oleh Pengendali Blog Tukar Tiub iaitu Saudara Hishamuddin Rais, rasanya ada yang TAK KENA dengan ucapan yang beliau berbunyi Al-Fatihah kepada dua orang Sahabat beliau yang gua rasa bukan nya seorang Islam.


Tak Salah untuk MENGAGUMI Perjuangan serta JASA-JASA yang dilakukan oleh Sahabat namun apakah SESUAI untuk Mengucapkan Al-Fatihah kepada Sahabat yang bukan nya seorang Islam. Apakah tidak dikira MENGHORMATI Kematian Sahabat yang bukan nya Beragama Islam jika tidak Mengucapkan Al-Fatihah ke atas Kematian Sahabat tersebut.

Mungkin jikalau gua TERSALAH KRITIK dan atas sebab gua TERLEPAS PANDANG dimana memang ada Kebenaran dalam Agama Islam untuk Mengucapkan Al-Fatihah ke atas Kematian Sahabat yang bukan Beragama Islam TOLONG beri PENCERAHAN. Terutama nya kepada Pimpinan Pakatan Rakyat (PR) yang ARIF berkaitan Perkara diatas.

Lu orang boleh baca apa yang DITULIS oleh Saudara Hishamuddin Rais di dalam blog beliau, bukan nya NIAT gua untuk Suka-Suka Mengatakan yang beliau TIDAK BETUL atau BERSALAH tetapi dengan membiarkan ianya Menjadi TANDA TANYA terutama kepada Anak-Anak Muda yang menjadi PELAYAR tetap Blog beliau . 


sumber klik sin
i
"

No comments:

Post a Comment