Friday, December 10, 2010

SYABAS : 3 IN 1...KANTOI BEB...!!!

1 . GAMBAR CCPA SYABAS dan PASANGAN SKANDAL TERSEBAR...

Fuh susah gak nak carik gambar nih... kalau UMNGOK cukup suka pitnah ahli-ahli PAS dengan buatkan poster fitnah.. panas lah, berapi lah, totey basah lah.. itu lah perkataan di tagline poster mekeka.. asalkan apa yang di pitnah tu nampak real... kkhahkahkah tak caya korang g blog parpukari ngan papagomo... 2-2 sama.. kahkahkha tapi bukan tu aku nak tunjuk kat sini..

Lagi aku nak tunjuk gambar depa ber2 masa kene tangkap dulu...

sapa tak tau citer ape nih korang leh ke link bawah mengikut turutan agar tak pelik citer ape nih? dan siapa disebalik gambar yang aku dok citer nih...


kali nih pasal AmenoWorld mintak aku gambar depa turun dari kapal terbang...  mana nak ada mana aku nak cekau... ialah korang pun tau MB Selangor bukan nak sponsor aku follow mamat CCPA Syabas nih dan sekaligus menjadik mata-mata pada Gomen Selaongor... Kalau tak memang aku ikut sampai lam hotel tu... aku nak menyamar jadik orang ketiga bila mereka berdua nanti.. kahkahkah

so aku letak lah gambar mereka berdua pada kali pertama di tangkap pasai berkhalwat di langkawi kelmarin... kalau kali nih mereka di tangkap di tawau mungkin Mesia bakal menyaksikan tangkapan khalwat pengurus besar kanan SYABAS kali ke2 dengan orang sama... Itu pun kalau ada sape berinisiatif mencari mereka di TAWAU... 

Orang Tawau pls perhatikan mereka berdua ini di sana.. jika nampak snap gambar kendian report JAITawau.. Esok depa balik so kite tunggu reramai kat Airport... Tulis nama di kadbord masing2 tulis nama BALQESH ABDULLAH dan ISMAIL RUSMIN... Angkut depa reramai wat sidang media betul tak dakwaan ini... kahkahkah ada berani ka Polis ngan JAIS? kahkahkah

Gambar 1, saekor Ismail Rusmin dalam Balai lepas di tangkap... Baju pun dah macam orang lokap... kahkahkah
Gambar 2. Gambar mereka berdua, BALQESH ABDULLAH dan ISMAIL RUSMIN... sape yang jamin mereka berdua nih keluar? otang yang jamin pun kene tipu lepas Jamin buat balik pangai....
bzzzztt sekali pandang Ismail Rusmin nih ada iras-iras MUHYIDIN la pulak..... bzzzzttt....

Paling menarik sekali... Baru aku pasan....! 

korang nengok gambar nih... kalau tak nampak klik bagi besar...!

Pembelanjaan penebangan mereka ke TAWAU di taja oleh si PEREMPUAN (Balqesh Abdullah).. Ape yang berlaku nih... Tengok sape yang buat bayaran tu? BALQESH ABDULLAH... apa punya jantan lah ISMAIL RUSMIN nih? nak berskandal pun pompuan bayarkan... DONIA...DONIA... yang si Pempuan leh lak ikut si JANTAN nih... ada guna OBAT-OBAT ker? Dahlah tak kacak... duit takmo belanja.. kahkahkahkah

Tapi ahli keluarga ISMAIL ROSMIN nih agak besar.. maksudnya ramai tangungan mungkin sebab tu segala perbelanjaan di taja oleh Si Perempuan... Murah hati lah kononnya... kahkahkah

Ini gambar ahli keluarga ISMAIL ROSMIN..
kesian mereka nih... kene tipu ngan laki dan bapak depa... Donia.. Donia... 

Korang pun jangan sengap jer bile laki wat camnih... Bantulah rakyat Selangor... kahkahkah Mintak laki kamu tolong jual SYABAS dekat GOMEN SELANGOR dengan harga murah... kahkahkah 

Simpan pun watpe... Pakcik kamu TS ROZALI takleh tolong dah nih.. hakhakhak

2. INI DIA.. BOKTI CCPA SYABAS GI BERSKANDAL NGAN BINI ORANG....



Aku letak gambar mengikut sequence... korang klik kalau nak tengok lagi besar... aku rasa kalau korang nak tau apa cerita sebalik sini dan sana nanti aku mintak Bro ISA olah... pasai dia terre bab2 kes camnih... kahkahkha aku pengalaman kurang...

Berbalik pada tuduhan,

Gambar 1: dulu aku post tapi ramai doakan aku masuk neraka sebab depa kata fitnah... aku maleh layan.. doa depa bukan makbul pun.. kahkahkah.. ini cerita Ismail Rusmin 1st kantoi kat Langkawi... tapi belum ada tangkapan masa nih... date :5/7/10 baca komen kat SINI
Gambar 2: Sah berita nih betul.. tapi bukan TS Rozali yang gaji setengah juta tu kantoi... tapi anak saudara dia.. staff situ jugak iaitu Ismail Rusmin ccpa syabas.. date: 8/7/10 (perasaan tak 3 hari lepas tu dan kene tangkap petang)
Gabar 3: bukti2 pembelian mereka berdua ke TAWAU bersama... korang boleh tengok kat bawah nih...

flight detail.. (gambar bawah) date: 13/8/10 (pelik, kantoi 5/7, denda 8/7 dan beli tiket honewmoon lagi 13/8) bapak berani depa nih..... ada nampak ape aku nampak? apakah denda sebelum nih? ok ini baru bab beli tiket...

Ini pulak comfirmation serta payment atau invoice pada mereka...(gambar bawah) tak mahal pun.. tapi Ismail Rusmin yang tanggung... makin menarik beli tiket pada 13/8/10 bayar 13/8/10.. ok la tu bukan mahal pun... yedak! TAPI BILA MEREKA NAK BELAYAR BERSAMA KE SANA pulak? ini baru bab beli tiket beb...
Ini pulak timetable mereka... bila pergi dan bila balik... (gambar bawah) so kita tahu mereka pergi TAWAU pada 5/12/10 (isnin) sehingga 11/12/10 (ESOK!!) so pada portal-portal berita nak amik menda nih jadi bahan berita jangan segan silu.. anda boleh pergi ke airport untuk sambut mereka pada ESOK 1.15 petang... kahkahka mereka sampai kl balik... UTUSAN toksah kalut nak g lah oi! tapi yang syiok nya 6hari beb!

Honeymoon sakan nampak! kahkahkah Adakah kerana urusan kerja mereka pergi? kahkahkah jangan guna alasan bodoh nih.... kerja saekor laki saekor pompuan jer pergi? kahkakah
Dari sumber dalaman syarikat mereka, si isteri nih telah berhenti dengan meletak jawatan dari syabas lepas kantoi die ngan bos dia... tapi lepas benti keje len lak jadiknya... nak tau jadik ape? si suami ingatkan insaf suda si isteri itu.. tapi....

korang boleh ulang balik baca dari mula balik... wakakaka (makin menjadik2 lepas kantoi tu..) dan perkara ini berulang-ulang.... kahkahkah kite bayar bil air yang kita minum mandi... si Rusmin Ismail nih pulak belanja joli sakan ngan bini orang... kahkahkah nasib2

  3. CEO SYABAS KANTOI LAGI KE TAWAU dengan BINI ORANG LAGI!

korang masih ingat pasai kes nih? dulu ISMAIL RUSMIN nih kantoi di LANGKAWI dengan perempuan dia? tak ingat? rujuk sini 

ini cerita dulu.. sudah kene tangkap dan dan dilepaskan sebab orang besar SYABAS... so memang SYABAS kepada JAMBANtan2 Mesia sebab kerana tindakan anda mereka ini makin berani...

Di beritakan pulak MALAM ini dan sejak 6/12/10 mereka sudah pergi ke TAWAU berdua... dan akan balik esok! apa mereka berdua buat kat sana? korang tanya mereka2 yang berpengalaman... kahkahkah standet malam jumaat baru aku nak pecah berita... kahkahkah

kalau dulu aku tulis CEO syabas, tapi aku silap Ismail Rusmin diceritakan bukan CEO di syabas tapi seorang CCPA... besar gak tu kira CHIEF2 jugak lah... saja aku letak CEO supaya CEO SYABAS bleh amik action pasai terkena sekali dia punya tempias...!

Ismail Rusmin yang tak kacak tapi bini orang nak pasai banyak duit kot!

Tapi walaupun mereka berdua sudah kantoi kelmarin dulu mereka masih mengerjakan tabiat mereka malam yaitu melancong berdua.. saekor laki orang dan saekor lagi bini orang... dan staff pekerja-pekerja SYABAS kali ini tak perlu risau kerana mereka berdua takkan kantoi.. pasai dulu dah kantoi pun lepas... cuma perlu bayar denda sebanyak 1,800 sahaja...

sekian berita malam ini... 

segala bukti akan di masukan kendian... kerana tak mahu korang sume terkesima nanti.. dan jangan terkejut pulak sebab bukti tu ada nama si isteri orang itu dan mungkin pekerja SYABAS ramai yang kenal... wakakaka harap maklum

No comments:

Post a Comment