Friday, November 9, 2012

Tahniah Untuk Permaisuri Agong!!


"

Alhamdulillah, menunaikan haji kali ini memberi kesan kepada Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah binti Haji Hamidun yang telah tampil berhijab. Tuanku Hajah Haminah pulang dari mengerjakan haji pada 31 Oktober lalu.

Terkini, Tuanku (dua kanan) tampil bertudung semasa berangkat menghadiri majlis Festival Busana Islam Kuala Lumpur atau Islamic Fashion Festival (IFF) Kuala Lumpur 2012 di sini malam tadi.


Sebelum ini tuanku tampil bertudung sewaktu menghadiri Majlis Santapan Malam Sempena Mesyuarat Majlis Raja-Raja Ke-230 di Istana Negara. Tahniah, kerana perubahan ini. Kalau tudung tu ke bawah sedikit, lagi best!!



Dan...janganlah dihiraukan sangat dengan hajah ini.... Terkini hajah ini tampil pada majlis pelancaran buku Seorang Profesor Bersama NGO JUITA : Perkongsian Bijak Dalam Kerja Amal Kebajikan Masyarakat semalam dalam keadaan berkilau-kilau!!

-Niat yang tulus -Amanah yang tinggi -Jujur hatinya -Ikhlas tindakannya -Bersih tingkahlakunya => N.A.J.I.B seperti yang terdapat dalam buku Fardhu Ain sebelum ini.
Akhirnya Amanah Allah yang diberikan terabai... EkELEH.com

No comments:

Post a Comment