Saturday, January 25, 2014

Jaga Kepentingan Rakyat Penanda Aras Utama KPI Umno, Ku Nan Menipu Lagi Beb!


Pendapat"

Jangan lah lu nak aje Ku Nan !
Tak sudah-sudah lah lu nak menipu Ku Nan oiiii, konon nya menjaga kepentingan rakyat di peringkat AKAR UMBI merupakan antara PENANDA ARAS UTAMA dalam Indeks Petunjuk Prestasi (KPI) Umno, konon nya juga ia telah diluluskan dalam masyuarat Majlis Tertinggi (MT) Umno semalam dan macam-macam lagi lah bunyi ayat-ayat MENIPU yang keluar dari MULUT LONGKANG lu tu.

Apa lu ingat rakyat kebanyakan nya bodoh ke seperti kebanyakan yang ada duduk didalam Umno beb, apa lu lupa ke yang UNDI POPULAR hanya diperolehi sebanyak 43 peratus oleh Umno/Bn dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lalu... kah kah kah !.

Lu ni cakap apa Ku Nan oiiii, KPI apa yang lu nak jadikan keutamaan. Apa lu ni mabuk minum AIR SARBAT sambil dengar Nasyid kat Hard Rock Cafe ke Ku Nan, berapa banyak Air Sarbat yang lu dah minum sampaikan lu lupa yang Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) iaitu satu badan dibawah Kementerian lu akan MENAIKAN CUKAI PINTU beb. Baik aje lah lu tutup Mulut Longkang lu tu supaya KANGKUNG boleh tumbuh dan harga Kangkung boleh Turun Harga, nanti kalau dah Kangkung pun tak boleh tumbuh maka tak ada lah modal lu punya Ulul Amri untuk bercakap dengan Orang Melayu Umno yang Harga Kangkung telah Turun Harga tapi kenapa tak puji Kerajaan... kah kah kah !.

Lain kali Ku Nan kalau lu nak TEMBERANG atau pun GELENTUNG KENCANG sepatut nya lu bercakap di dalam majlis tertutup, atau pun setelah lu pastikan tiada nya Penyokong Pakatan Rakyat (PR) mahu pun Penyokong Umno yang Cerdik ada semasa lu sedang bercakap. Kalau lu masih nak bercakap seperti lu menganggap yang ada adalah seperti kebanyakan Penyokong Umno yang BEBAL MELANTUN-LANTUN jawap nya lu silap lah beb, sebab bukan saja Rakyat yang MENYAMPAH dengan Umno akan tahu yang lu tu menipu tetapi Penyokong Umno yang ADA AKAI, itu pun kalau lah mahu berfikir akan ketawa sampai Putus Urat Kentut bila dengar lu punya Temberang lu tahu tak Ku Nan... kah kah kah!.-sumber

hemmmmm..... lagi satu ku nan lu jangan anggap yang menipu lu tu seperti lu hitam kan rambut lu yang sudah putih... kalau rambut putih menjadi hitam memang boleh hitam tapi kalau temberang lu nak jadikan ianya betul jawap nya kirim salam aje lah ku nan oiiii... kah kah kah... A B U. "

No comments:

Post a Comment